vrijdag 10 mei 2013

Nuts About You! Card.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on vrijdag, mei 10, 2013
Hallo Allemaal,
Vandaag heb ik weer een nieuw kaarte om te laten zien.
Het is een tijd geleden dat ik met mijn derwent potloden had gespeelt,
dus voor dit kaartje heb ik ze weer eens te voorschijn gehaald.
Het plaatje is een freebie die ik via pinterest tegen kwam.
En de tekst heb ik zelf gemaakt met de printer.
Ik hoop dat het jullie weer mag inspireren?!
***
Hello everybody,
Today I have another new card to show you.
It's been a while since i've played with my derwent pencils,
so for this card I pulled them out again.
The image is a freebie I found on pinterest.
I hope I can insire you all with this one?!
Materials:

Image: Simply Scrap & Papercrafts.
Font for Sentiment: FB Buttercream.
Colouring Medium: Derwent Colorsoft Pencils.
C040,C050,C060,C070,C120,C350,C360,C510,C520,C,530,C540,
C550,C560,C570,C580,C590,C600,C610,C620,C630,C640,C720.
Papers: Maja Designs - Fika Tva Froknar.
Embelishments: Lace & Ribbon from stash.
Kars - Adhesive dome stones.
Basic Grey - Bling it rhinestones.
Making Memories - Brads.
Embroidery Yarn for stitching.
Tools: Sizzix - Big Shot Machine.
Xcut Dielicious Nesting Dies - Ornate Frame.
Xcut Dielicious Decorative Dies - Tags & Bookplates.
3D Adhesive Foam Tape.
Stampin' Up - Mat Pack.
Needle for stitching.
 
handtekening

6 Lovely people left a message!:

Lia on 10 mei 2013 om 08:39 zei

Geweldige leuke kaart, leuk plaatje ook,
groetjes Lia

Hanny on 10 mei 2013 om 09:27 zei

Haha, wat een leuke stempelafdruk, ik kreeg spontaan een lach op mijn gezicht toen ik deze zag en de tekst las!
De kleuren zijn prachtig, mooi geheel weer.
liefs Hanny♥

Miriam on 10 mei 2013 om 12:23 zei

Ohhh! Wat is deze ook weer leuk! Super gemaakt!

Groetjes,
Miriam

Joey on 10 mei 2013 om 14:45 zei

Marit I absolutely love it! Joey x

Riet on 10 mei 2013 om 16:21 zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Cora Schram on 10 mei 2013 om 20:02 zei

Wat een ontzettend leuke kaart. Het inkleuren ben je zeker niet verleerd.
En war een ontzettend grappige tekst.

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns