maandag 13 mei 2013

Nautical Style Shadow Boxes - Part II.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on maandag, mei 13, 2013
Hallo Allemaal,
Deze keer wil ik jullie twee schaduw doosjes laten zien die ik gemaakt heb.
Voor de gene die mijn blog al langer volgen zullen deze bekend voorkomen.
Ik heb er namelijk al eens eerder twee gemaakt met foto's van mijn twee kinderen.
En nu waren mijn hubby en ik aan de beurt om het setje compleet te maken.
Als je de andere twee schaduw doosjes wilt zien kun je HIER even klikken!
Ik hoop dat jullie ze weer mooi zullen vinden?!
***
Hello Everybody,
This time I want to show you two shadow boxes I made.
For those who follow me for a longer period these might seem familiar.
Because I made two of these earlier with photo's of my two children in them.
And now it was time to make some of my hubby and me to make the set complete.
For a view of the other two shadow boxes just click HERE to go there!
Materials:

Papers: Maja Design - Skärgårdsliv "Life By The Sea".
Embelishments: Mini Eyelets from stash.
Etsy - Tiny Glass Bottles.
Xenos - Decorative Fishnet.
Xenos & Intratuin - Decorative Shells & Stones.
Piece of Driftwood from stash.
Tools: Tim Holtz - Vintage Photo Distress Ink.
Fiskars - Apron Lace border punch.
Water Mister to curl pages.
We R Memory Keepers - Crop-a-dile.
Bison - Adhesive.
Gluegun.
handtekening

7 Lovely people left a message!:

Hanny on 13 mei 2013 om 09:07 zei

OOO Wat is dit mooi! ik heb de andere ook bekeken en wat een mooie collectie heb je nu, het ziet er schitterend uit, daar mag je trots op zijn hoor. Strandfoto's zijn altijd zo mooi, zeker tegen het ondergaan van de zon krijg je mooie kleuren te zien, prachtig gemaakt!
liefs Hanny♥

Hanny on 13 mei 2013 om 09:13 zei

Hee dat is vreemd, ik had een berichtje achtergelaten en zie het niet meer, zal wel iets mis zijn gegaan. Anyhow, je hebt een schitterende creatie gemaakt, ik heb je andere ook bekeken en je hebt zo een mooie collectie bij elaar. Foto's die op het strand gemaakt zijn zijn vaak mooi, zeker op een bepaald tijdstip en dat is je goed gelukt. Ik ben er helemaal weg van, wat een leuk idee!
liefs Hanny♥

Joke on 13 mei 2013 om 09:26 zei

Leuk gemaakt.
groetjes Joke

Jeannette on 13 mei 2013 om 11:52 zei

oh, dat zijn echt beauty's Marit, helemaal mooi, groetjes Jeannette

Riet on 13 mei 2013 om 11:58 zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Marit.

Liefs Riet.

Miriam on 14 mei 2013 om 07:24 zei

Hi Marit,

Wat zijn dit een leuke shadowboxes! Mooi hoor!

Hanny on 3 juni 2013 om 15:30 zei

Geweldig, wat een schitterende creatie weer, de tekst vind ik echt superleuk, mooie creatie. Je blog ziet er ook prachtig uit overigens.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns