donderdag 24 mei 2012

Liefde is... door Jennifer Janie.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on donderdag, mei 24, 2012
Hallo Allemaal,
Mijn dochter Jennifer van 10 jaar kwam vanmiddag thuis van school,
ze vroeg mij of ze een gedichtje mocht voordragen dat ze had geschreven.
Ik vond het zo lief en mooi dat ik het met jullie wilde delen:

Liefde
door: Jennifer Janie.

Liefde is geloof
Liefde is beloofd
Liefde is soms het haasje
Liefde heeft een baasje
Liefde is mooi
Liefde is ook een zooi
Liefde is romantisch
Liefde is ook gigantisch
Liefde is machtig
Liefde is krachtig
Liefde is vrij
Liefde is voor jou en mij.

***
Hello Everybody,
I'm sorry for my englisch readers for not translating this.
But it's a poem my 10 year old daughter Jennifer wrote.
And I could not find the right words to do it justice.


handtekening

7 Lovely people left a message!:

Aartje on 24 mei 2012 om 22:55 zei

Wow Marit, wat zul jij trots zijn wat goed gedaan zeg. En het zegt alles!
Prachtige foto!
Groeten, Aartje

Mary on 25 mei 2012 om 07:13 zei

Kan me voorstellen dat je trots op je dochter bent, dit zegt alles!! Prachtig omschreven.....kippenvel effekt....en dat voor een 10-jarige.
Groetjes Mary

Crealett on 25 mei 2012 om 09:43 zei

Wauw.... wat een prachtig gedicht. Zit zoveel in... En inderdaad, je kunt oprecht supertrots zijn op je dochter.

Groetjes, Alette

Consueel on 26 mei 2012 om 01:37 zei

Wat lief....

Scrapforfriends on 27 mei 2012 om 15:27 zei

Wat een prachtig gedicht en dat voor een dame van 10. Dat voorspeld nog wat moois voor de toekomst.


groetjes Linda

Benzi on 24 augustus 2012 om 22:01 zei

A beautiful daughter and a lovely poem. She seems wise beyond her years.

anja on 17 november 2012 om 08:52 zei

wauw dit is echt top.

gr Anja

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns