dinsdag 20 maart 2012

'Love Potion' Necklace.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on dinsdag, maart 20, 2012
Hallo Allemaal,
Gelukkig heb ik weer wat tijd gevonden om wat te sieraden te maken... en dit is er een van.
Het flesje is gevult met Ice Resin dat gekleurd is met alcohol inkt en kleine glitter sterretjes.
Verder heb ik een label op het flesje gemaakt met het woord 'Potion'.
Aan de ketting hangt verder een 'Love' charm met een strass steentje en een swarovski kristal.
Een erg leuk kadootje voor een valentijn of gewoon voor iemand waar je van houdt!
***
Hello Everybody,
Luckily i've found some time to make some jewelry... and this is one of them.
The bottle is filled with Ice Resin coloured with alcohol ink and glitter stars.
Further I've made a label for the bottle that says the word 'Potion'.
On the necklace i've added a 'Love' charm with a rhinestone and a swarovski crystal.
This could be a wonderful valentines present or just for someone you love!

Materials:

Silver metal Chain and Charm.
Swarovski Crystal Bead in Red (8mm).
Glass Bottle Pendant from Etsy.
Large Silver metal Jumpring (10mm).
Small Silver metal Jumprings (5mm).
2inch Silver metal eyepin.
Ice Resin (2 component).
Gold tiny nail art stars.
Red Rhinestone.
Label Sticker.
Tim Holtz Distress Ink - Walnut Stain.
E6000 Adhesive.
Pliers.
handtekening

0 Lovely people left a message!:

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns