zondag 12 februari 2012

'Find Your Strength' Necklace.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on zondag, februari 12, 2012
Hallo Allemaal,
Gisteren vierde een vriendinnetje van mij de 1e verjaardag van haar kleine mannetje.
Dus heb ik als kadootje speciaal voor haar dit sieraad gemaakt.
Het is een ketting met daaraan een buisje waarin een speciaal gedichtje over kracht zit.
Zodat ze die woorden van mij aan haar altijd dicht bij haar kan dragen.
De kraal is een echte Zwarovski Kristal en er hangt een kroontje en een engeltje aan.
Deze twee dingen hebben voor haar en mij een speciale betekenis.
Ik hoop dat ze het met veel kracht en plezier mag dragen!
***
Hello Everybody,
Yesterday a dear friend of mine celebrated her little man's 1st birthday.
So for this occation I made her this special piece of jewelery.
It's a necklace with a tube on it that holds a special poem about strength.
This way she can keep my words to her close to her heart.
The bead is a real Swarovski Crystal and there a crown and angel charm on it.
These two symbols have a special meaning to the both of us.
I hope she will wear it in strength and will enjoy wearing it!

Materials:

Silver metal Chain and Charms.
Swarovski Crystal Beads (8mm).
Darice - Metal Fillable Tube Pendant.
Brown beaded Angel Charm from a swap.
Large Silver metal Jumprings (10mm).
Small Silver metal Jumprings (5mm).
2inch Silver metal eyepins.Pliers & Wire.
handtekening

1 Lovely people left a message!:

Anoniem zei

Hoi, wat een leuke hanger/ketting!! Dat vind ik echt een mooi en orgineel cadeau.
Waar heb je die leuke metal fillabel tube pendant gekocht? Kan je die ergens bestellen?

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns