woensdag 20 juli 2011

Vintage Altered Keepsakes Box.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on woensdag, juli 20, 2011
Hallo Allemaal,
Hier ben ik weer even met een nieuw project!
Ik zag al een hele tijd bij de Xenos de houten doosjes die je nog zelf kunt versieren.
En elke keer dacht ik dat ik dat wel eens wilde doen, maar het kwam er maar niet van.
Nu heb ik me er toch maar een keer aan gewaagd en ik moet zeggen dat het erg leuk om te doen was!
Hier is het resultaat van mijn bloed , zweet en tranen...hahaha :)
En ondanks dat de vintage look niet mijn normale stijl is en ik er naar mijn mening totaal niet goed in ben...
Is het resultaat best aardig geworden dacht ik zo!
Ik ben dus heel erg benieuwd wat jullie er van vinden?
***
Hello Everybody,
Here I am again with another new project I made!
I've seen these boxes at the store all the time that you have to decorate yourself.
And each time I saw them I figured it would be fun to do that sometime, but it never came to it.
But now I finally challenged mysels to do so and I must say it was heaps of fun to do it!
Here is the result of my blood, sweat and tears... hahaha :)
And even though the vintage look isn't really my style and I'm not that good at it also...
I think the end result turned out rather nice!
So I am really curious on what your opinion is about this one?
Materials:

Colouring Medium: Adirondack Alcohol Ink - Latte.
Papers: K&Company - The 2010 Collection Pack.
Embelishments:
IKEA - Ribbon Rope Trim.
Xenos, De Knopenshop, Stash - Lace & Ribbon.
Wild Orchid Crafts - Mulberry Paper Roses.
Craft Cardstock Tag from stash. (Thanks Nicole ;)
Knutsel & Zo - Brown Bakers Twine
Tools: Stationary Zone - 3D Foam Tape.

Aleene's - Original Tacky Glue.
Viva Decor - Perlen Pen - Eis Weiss.
Ranger - Glossy Accents.
Gluegun.
handtekening

11 Lovely people left a message!:

Unknown on 20 juli 2011 om 13:29 zei

HOi Marit,het is een schattig doosje geworden. Dat vintage gaat jou best goed af hoor!! Groetjes, Frea

Jill on 20 juli 2011 om 15:25 zei

Marit, your box is gorgeous :)
Perfectly vintage and beautiful decorated!
Hugs, Jill

Anoniem zei

Hij is zeker heel erg mooi geworden. Erg leuk om zoiets kado te doen met iets leuks of lekkers erin.
groetjes joke

corryskaart on 20 juli 2011 om 17:51 zei

hoy marit
hoe kan je zeggen dat je niet goed bent in de vintagestijl,het is een geweldig mooie doos!!
groetjes van corry

Saskia on 20 juli 2011 om 19:09 zei

Wow, dit is supermooi!!!

Sandra on 20 juli 2011 om 21:38 zei

Wat een schattig doosje!

Jacqueline (Sjakkie) on 20 juli 2011 om 22:15 zei

Wat een mooi doosje en wat een prachtig kleuren en kantjes, super!
Groetjes van Jacqueline

Shaela on 21 juli 2011 om 15:11 zei

Wow, this is stunning! Vintage isn't normally my style either but you totally nailed it here. :)

chantal en sygrid on 21 juli 2011 om 19:17 zei

schitterend doosje marit
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Faye on 22 juli 2011 om 00:18 zei

Wow, wow, WOW! xxx

Liberta on 22 juli 2011 om 10:37 zei

Hai Marit,

Vintage is niet jou ding, nou dat is niet te zien aan dit schitterende doosje.
Vind hem super geworden. Wat een klus.
Een sieraad voor op je kast of iets dergelijks.

Liefs, Lieb

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns