maandag 11 april 2011

Hoppy Easter Kiki Bunny Card.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on maandag, april 11, 2011
Hallo allemaal,
Hier is mijn DT project voor de Pollycraft challenge #88.
Het thema is deze week gekozen door Sandra en is "Pasen".
Dus maak een paas creatie en je kunt gezellig mee doen.
En daarmee maak je natuurlijk kans op een leuke prijs!
Voor meer informatie kun je naar de Pollycraft challenge blog gaan.
De challenge loopt vanaf nu voor een week!
***
Hello everybody,
Here is my DT project for the Pollycraft challenge #88
The theme is picked by Sandra this week and is "Easter".
So just make something for easter and join in on the fun.
And with that you could maybe win a fun price!
Just go to the Pollycraft challenge blog for more info.
The challenge will run for one week from now on!


Challenges:


Materials:

Image: Pollycraft Designs.
Font: 2Peas Chatter.
Colouring Medium: Copic Ciao Markers.
100,W1,W2,C1,C3,YG11,YG13,YG23,Y15,Y38,
YR04,YR23,E35,E37,E93,E95.
Papers: Papers from stash.
Embelishments: EurolanD - Rhinestones.
Wild Orchid - Paper Roses.
Kars - Black Rhinestuds.
Tools: Olba - 3D Kit.
Pergamano - Ciseleer matje en pennen.
Stationary Zone - 3D Foam.
Sizzix - Big Shot machine.
Cuttlebug - Seeying Spots embossing folder.
Fiskars - Effervescence border punch.
Joy! Crafs - Decorative Chalks - Pastel.
Ranger - Crystal Stickles.
Signo - White Gelpen.
Gluegun.
handtekening

14 Lovely people left a message!:

Sandra1968 on 11 april 2011 om 09:16 zei

Een hele leuke kaart!

Hetty on 11 april 2011 om 09:21 zei

Wauuuw wat een lief en mooi kaartje

gr hetty

Kaatje Kip on 11 april 2011 om 09:27 zei

Wat een leuke kaart weer! Ik vind het zo leuk hoe je dat doet, met dat 3D effect en die schaduwen.....moet ik nog wel heel hard voor oefenen.
Groetjes Conny

Anneke. on 11 april 2011 om 09:43 zei

Wat een schatje. Prachtig!
Groetjes Anneke.

Jacquelien on 11 april 2011 om 09:55 zei

Wat een lief kaartje!

martina's kaartjes on 11 april 2011 om 11:03 zei

wat een dotje !!! supermooi ! knap gemaakt
nog een fijne dag,
groetjes, martina
x

Marie-Anne on 11 april 2011 om 11:26 zei

Wat een schitterend kaartje!

Marie-Anne

Joey on 11 april 2011 om 13:14 zei

Marit this is absolutely gorgeous, love the paper piecing. Joey x

Marianne Schut on 11 april 2011 om 18:38 zei

Hai Marit, wat een ontzettend lief kaartje heb je weer gemaakt! Leuk die laagjes erin! En de glitters doen het ook super! Groetjes Marianne

Riet on 11 april 2011 om 18:49 zei

Wat een prachtige kaart Marit,leuke stempel,mooi papier.
Liefs Riet.

Scrapcreaties Mirande on 11 april 2011 om 21:20 zei

Hoi Marit,
Wauw wat is dit een vrolijk paaskaartje. Heerlijk in blauwe tintjes daar houd ik wel van. En het stempeltje vind ik echt heel erg lief. Supers!
Groetjes Mirande

Saroja on 12 april 2011 om 11:48 zei

Hoi Marit,

Wat een super kaartje weer!! Je maakt echt hele leuke kaarten. Zou je misschien een filmpje op je blog kunnen plaatsen over paper piecing??

Veel liefs, Saroja

Jacqueline (Sjakkie) on 13 april 2011 om 08:55 zei

Wat een prachtig kaartje Marit, erg leuk!
Groetjes van Jacqueline

Roos-Mary on 13 april 2011 om 13:35 zei

Hallo Marit,

Wat een schattig paas kaartje heb je gemaakt.
Dit is de eerste keer dat ik jou blog bezoekt en ik vind het geweldig. Wat een leuke site heb jij.
Ik vond het filmpje van de pirate ook heel gaaf.
Groetjes van
Roos-Mary

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns