woensdag 9 maart 2011

Memory Canvasses For Reviën.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on woensdag, maart 09, 2011

Hallo allemaal,
Ik ben al een hele tijd bezig met voor een vriendinnetje drie canvassen te bescrappen.
Dit omdat zij iets persoonlijks in het kamertje van hun eerste zoontje wilde!
We hadden samen een hele waslijst aan spreuken, liedjes, en onderwerpjes bedacht
die in dit project verwerkt moesten worden om het een echt persoonlijk tintje te geven!
Zo was ze bv. verhuisd tijdens haar zwangerschap en wilde er daarom ergens een verhuiswagentje op!
Ook het liedje wat ze tegen haar buik zong, de hondenpootjes van haar twee hondjes, een thaise boeddah,
belangrijke data, natuurlijk zijn naam en zo nog heel wat andere dingetjes heb ik erop kunnen verwerken!
Ik ga vanmiddag bij haar langs om het te brengen... en natuurlijk dit nieuwe wondertje bewonderen!
Ik ben zo benieuwd wat ze er van vindt?! En... natuurlijk wat jullie vinden!
***
Hello everybody,
I've been busy with scrappin' three canvasses for a girlfriend of mine for a while now.
This because she wanted something personal for in her first newborn's room!
We had come up with a whole bunch of scentences, lyrics, and other subjects
she wanted incorporated on the project to give it this personal feel to it!
For example she had moved houses while pregnant so she wanted a movingvan somewhere!
Also the song she sang to her belly, little paw prints from her two doggies, a thai boeddah,
important dates, offcourse his name and a bunch of other little things were incorporated as well!
This afternoon I'll be going over to her's to deliver them... and also to get a look at the new wonder!
I'm so curious to find out what she thinks of the end result?! And... on what you guys think!
handtekening

11 Lovely people left a message!:

Annemiek on 9 maart 2011 om 10:04 zei

Het kan niet anders dan dat ze dit helemaal GEWELDIG vinden, net als ik. Wat heb je dit ontzettend mooi gedaan Marit!!!

marjoleincreatief on 9 maart 2011 om 10:32 zei

Wat een origineel kado zeg! Heel erg mooi. Praktische vraag waarmee lijm je dan het papier op het Canvas zonder dat het het bubbelen?

Groetjes marjolein

Annemarie en Merit on 9 maart 2011 om 12:10 zei

Wat is dat prachtig en heel persoonlijk geworden echt een heel mooi werkstuk!!!

Ina on 9 maart 2011 om 12:22 zei

Zeker weten dat ze het heel mooi gaat vinden. Echt supermooi geworden.
Wat een mooi idee om het allemaal zo te verwerken

Ellen on 9 maart 2011 om 12:52 zei

Helemaal super, super, super! Zo leuk om iets persoonlijks te maken en het ziet er prachtig uit. Krijgt vast een hele mooie plek in het kamertje.

groetjes, Ellen

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on 9 maart 2011 om 14:52 zei

Hoi Marjolein,
Ik heb het vast geplakt met Tacky Glue, maar dan moet je wel zorgen dat je canvas strak gespannen is en dat je de tacky glue goed uitsmeert! Iedereen bedankt voor de leuke en lieve reacties!
xxx Marit.

Jolanda on 9 maart 2011 om 18:05 zei

WOW, echt super mooi!!

Groetjes Jolanda

Brandi on 9 maart 2011 om 19:52 zei

It's beautiful! I am sure she will love it! :)

Helga on 9 maart 2011 om 20:51 zei

Wat is die mooi en gaaf geworden, heel erg persoonlijk zo. Ze moet hem prachtig vinden!
Gr. Helga

Scrapcreaties Mirande on 11 maart 2011 om 20:45 zei

Marit,
Wat is dit een leuk idee. Het ziet er echt super uit.
Groetjes Mirande

* Daniëlle * on 16 maart 2011 om 19:11 zei

Ik vind het prachtig! Echt een mooi geheel, leuke kleuren bij elkaar en heel gaaf dat het drie canvassen naast elkaar zijn waarin alles een beetje overloopt. Geweldig!
Heet het kindje Reviën? Aparte naam...

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns