vrijdag 1 april 2011

3D Pirate Project Video.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on vrijdag, april 01, 2011
 Hallo Allemaal,
Als ik op youtube en andere blogs van die gave filmpjes zie denk ik steeds oooh wat leuk!
Ik ben er dan ook flink mee bezig geweest en ben er best een beetje trots op.
Dus... hier is dan mijn aller eerste filmpje. JIPPIE!!!
In dit filmpje laat ik zien hoe ik het 3D piraten tafreeltje maak van mijn kaart van 28 Maart j.l.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden dus ik hoor het graag in mijn reacties wat jullie er van vinden?!
Maar...wees lief...ha ha ha... spaar me!!! ;)
***
Hello Everybody
When I see the cool video's on youtube and other blog I thought that would be awesome to do!
I've been busy with this one and I guess I am rather proud of it.
So... here is my very first video. YEAH!!!
In this video I'll show how I made the 3D Pirates scene I used on my card from the 28th of March.
I hope you will like it and I would love to hear your comments on what you think about it?!
 But... be sweet... ha ha ha... and spear me!!! ;)


handtekening

13 Lovely people left a message!:

marjoleincreatief on 5 maart 2011 om 23:47 zei

Hoi, ik heb je een emailtje gestuurd. Mn complimenten voor je geweldige filmpje.

Groetjes marjolein

Anoniem zei

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave today [06 Mar 12:00am GMT]. Thanks, Maria

Jopie on 1 april 2011 om 11:29 zei

Ik heb je filmje bekeken en was erg onder de indruk. Zo mooi gekleurd en alles zo perfect en netjes op elkaar geplakt. Ook ik probeer dat altijd zo netjes mogelijk te doen. Zoals al gezegd, super duidelijk.
groetjes Jopie

Inge Groot on 1 april 2011 om 16:08 zei

Joh leuk gedaan hoor, je bent zeker geïnspireerd door Mariska? Dat mag er dan wel bij vermeld worden toch:-)?

Marie-Anne on 1 april 2011 om 17:00 zei

Wat een duidelijk filmpje. Dank je wel voor deze uitleg.

Marie-Anne

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on 1 april 2011 om 17:32 zei

Natuurlijk Inge ben ik helemaal met je eens... vandaar dat ik haar ook netjes bedank voor haar inspiratie in de aftiteling van mijn filmpje! ;)

Groetjes, Marit.

Ellen on 1 april 2011 om 21:28 zei

Heel leuk gedaan hoor! Het muziekje eronder is erg leuk (en toepasselijk) en kan ook prima door de manier waarop je te werk gaat. En - niet te vergeten - je creatie ziet er super uit!

groetjes, Ellen

Sarah on 2 april 2011 om 11:17 zei

AMAZING! I just loved this card the first time I saw it so I'm really pleased that you did this video thank you!

anita01 on 2 april 2011 om 22:02 zei

Och ik zit helemaal bij je te genieten, geweldig zeg....

Warme groetjes,
Anita.

Gaby on 13 april 2011 om 20:36 zei

Oh my! That was certainly a wonderful, well-made video!! Thank you so so much for posting it. All the hard work behind your cards is amazing! Please, keep making more videos, if you have the chance :)

marijke on 31 mei 2011 om 13:30 zei

wow zeg bedankt voor het filmpje het is me nu helemaal duidelijk en ik ga zeker een poging wagen , heerlijke muziek ook tijdens het filmpje
ik ga de link ook in onze hobbie club zetten waar ik mede beheerster ben daar gaan zeker heel veel dames blij mee zijn

Liberta on 28 juli 2011 om 15:25 zei

Wat een goed filmpje. Hier heb ik heel veel aan.
Wel een engelen geduld mag je hebben om dit te creeren.
Je hebt het goed gefilm leuk om naar te kijken.
Dank je voor het delen.

Liefs, Lieb

TLC DESIGNS, LLC on 2 augustus 2011 om 21:53 zei

No wonder you are so proud! This is just wonderful, I've never seen it before or done it! I bought a teddy bea one though so I'll try it! Question: What adhesive were you using and what is that embossing mat called?
Thank you again! LOVED!!!! IT!!!
Hugs,
Tammy Louise

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns