dinsdag 2 februari 2010

Diploma Hoera Geslaagd Card.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on dinsdag, februari 02, 2010
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Ik heb een vierkant kaartje gemaakt in plaats van een rechthoekige.
En ik heb voor een zwemdiploma kaartje gekozen.
Het Sugarplum meisje houdt dan ook haar diploma in de hand!
***
I've made a quadrilateral card instead of a rectangular one.
And I've chosen to make a swimming graduation card.
That's why the Sugarplum girl is holding her diploma in hand!

Challenges:

Mojo Monday - Sketch #124.
A Sisters Hope - Graduation.

Materials:

Image: C.C.Designs.
Colouring Medium: Copic Ciao Markers -
R00,RV10,YR04,Y38,Y21,V06,V12,V95,RV06,RV13,YG23,YG11.
Papers: Action - Paper Pack.
Doodlebug - Sealife.
Déjà Views - Baby Girl - Pink Polka Dot.
Embelishments: Kars - Pearls.
Xenos - Ribbon.
Making Memories - Ribbon.
Tools: Hema - White Gelpen.
Signo - Black Gelpen.
QuicKutz - Silhouette (original).
handtekening

6 Lovely people left a message!:

Creatieve handgemaakte kaarten on 2 februari 2010 om 16:29 zei

Hee Merit,

Wat een geweldig kaartje zeg!
Je zei dat je volger bent geworden, maar ik zie je nergens staan? :$

Liefs Ida

Annemiek on 2 februari 2010 om 18:05 zei

Wat een leuke kaart is dat geworden!

Groetjes, Annemiek

Saskia on 2 februari 2010 om 18:50 zei

Wat een geweldig lief kaartje en wat ben je snel! Bedankt voor het meedoen :-D

Consueel on 2 februari 2010 om 18:51 zei

ooo super leuk geworden meis...


*Hugs* C.

Marlieke on 2 februari 2010 om 21:43 zei

heel mooi kaartje heb je gemaakt!!!

Jeanet van der Lee on 11 februari 2010 om 23:45 zei

Wat een goed idee zeg! En een hele leuke stempel!

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns