vrijdag 29 januari 2010

Mens Shirt Card.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on vrijdag, januari 29, 2010
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Deze kaart is heel simpel te maken naar aanleiding van de tutorial.
Het resultaat vindt ik zelf echt super!
Ik heb er voor gekozen om het pochetje van echt stof te maken.
Je zou hier natuurlijk ook bloemetjes in kunnen doen of een tag met een tekst er op!
Ik heb voor de liefhebber deze les in het nederlands gemaakt zodat ook jij deze eenvoudige
maar classy kaart kunt maken! Voor het lesje klik je HIER!
Echter de les is wel alleen in inches, dus als je cm wil gebruiken zul je deze even om moeten rekenen!
***
This card is fairly simple to make after the tutorial.
And I think that the result is so awesome!
I've chosen to make the pouchet from real fabric.
But you could also put some flowers in it or a tag with some writing on it!

Materials:

Tutorial: Giddy Greetings.
Papers: Action - Paper Pack.
Embelishments: Fabric from stash.
Making Memories - Buttons.
Tools: Hema - White Gelpen.
handtekening

4 Lovely people left a message!:

Annemiek on 29 januari 2010 om 19:18 zei

Ik vind 'm echt helemaal geweldig!!!

Rianne on 29 januari 2010 om 20:20 zei

WAUW echt tof :D

Miranda on 29 januari 2010 om 20:21 zei

Jeetje ik ben een tijd niet op je blog geweest... Schaam me diep! Wat een mooie dingen heb je weer allemaal gemaakt zeg!!!
Super al die digi's!!!!
Kom nu wat sneller kijken!
Fijn weekend!

Consueel on 29 januari 2010 om 20:47 zei

Erg leuk gedaan meis...
Ziet er weer goed uit...

*Hugs* C.

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns